FANDOM

Perfect City'nin polis departmanı

Perpect City'nin 7 tane bilinen üyesi vardır. Bu üyeler ve görevleri aşağıdaki gibidir:

Üye Yaşı Mevkisi Görevleri
Charles Adams 29 Emniyet Müdürü Görevleri, vakaları bildirmek, gerektiğinde yeni ipuçları sunmak, soruşturmaları gözetlemek ve polislerin suçluları adalete teslim ettiklerinden emin olmaktır.
Oyuncu Belirsiz Cinayet Dedektifi
Görevleri partner olarak Brenda ve/veya Sarah ile cinayetleri soruşturma, delil toplamak, şüphelileri sorgulamak ve katilleri parmaklıklar ardına göndermektir.
Sarah Sunshine 28 Müfettiş Sarah, oyuncunun partneri olarak oyuncunun katilleri yakalamasına yardım etmektedir.
Brenda Parker 21 Çaylak Memur Ekibe yeni dahil olan Brenda, genellikle Sarah'nın yokluğunda oyuncunun partneri olur ve bir soruşturmayı yürütüp katili yakalamasına yardım eder.
Adam Hudson 26 Adli Tabip Görevi, kurbanların cesetleri üzerinde otopsi yapmak ve bazı durumlarda, cinayet ile birinci derecen bağlantılı delilleri analiz etmektir.
Jessica Storm 27 Adli Tıp Uzmanı Görevi, herhangi bir biyolojik veya fiziksel delilin analizini yapıp yeni bir katil özelliği çıkarmak ve bazı durumlarda yeni bir ipucu yaratmaktır.
Ramona Hunt 22 Teknik Uzman Görevi, herhangi bir teknik veya mekanik delilin analizini yapıp yeni bir katil özelliği çıkarmak ve bazı durumlarda yeni bir ipucu yaratmaktır.
Chihaya Minase 25 Profil Uzmanı Görevi, şüpheli profili ile ilgili olan delillerin analizini yapmak, yeni ipuçları bulmak ve gerektiği zaman yeni katil bir katil özelliği veya özellikleri ortaya koymaktır.

Also on FANDOM

Random Wiki